برای یک لحظه هم که شده چشمان خودتان را ببندید و دنیای بدون تبلیغات را ببنید، در این دنیا چگونه بهترین و مناسب ترین کالا را می شود انتخاب کرد؟ نتیجه میگیریم که مهمترین گام در رشد فروش شما این است که همیشه در دیده مشتریان فعلی و بالقوه تان باشید. چه تبلیغی بهتر از هدایای تبلیغاتی که مشتریان شما به رایگان تبلیغ شما را انجام خواهند داد. هیچ وقت احساس نکنید که با طراحی چنین برنامه ای به زندگی مشتریان آینده خود تعدی می کنید
تبلیغات سیل عظیمی از اطلاعات و ایدهها را در جامعه جاری میسازد، اگرچه برخی از این اطلاعات و ایدهها ممکن است از سوی افراد به درستی درک نشود، یا اهمیت و ارزش آن مورد توجه قرار نگیرد. همواره با این رویکرد به مشتریان بالقوهی خود بنگرید که با فعالیتهای خود به آنها لطف میکنید و به یاری آنها میشتابید. شما به راحتی کالاها و خدمات خود را به آنها معرفی میکنید، به این ترتیب، در اثر تلاشهای شما آنها مجبور نیستند برای تهیهی خواستهها و تامین نیازهایشان به زحمت بیفتند.
شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی بر پایهی چنین رویکردی به مشتریان بالقوهی خود یادگیریهای کاربردی را هدیه میدهید که میتوانند با حفظ، نگهداری و استفادهی مستمر از آنها، کالاها و خدمات و نام و نشان تجاری شما را به یاد آورند. هیچ مشتریای، آگهی چاپی، یا نامههای تبلیغاتی شرکتها را نزد خود نگه نمیدارد، اما ارائهی یک تقویم که اطلاعات تماس با شما بر روی آن درج شده باشد میتواند در تمام طول سال، شما را در یک قدمی مشتریان نگه دارد. آیا نیاز به ذکر نمونههای بهتری هست؟ جاسوئیچی یکی از هدایایی است که می تواند به راحتی نام شما را در ذهن مشتریان حک کند.
حتی زمانی که مشتریان با اضطراب به دنبال خودکاری برای نوشتن اطلاعات مهم هستند و خودکار هدیه شده از طرف شما را در گوشهای از کیف خود مییابند، شما نقش یک ناجی را بازی کردهاید و در عین حال اصلیترین نکات را در مورد شرکت خود به آنها ارائه کردهاید.
برای ارزش فعالیت تبلیغاتی، اغلب از معیاری تحت عنوان هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان استفاده میشود. به عنوان مثال اگر آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه درج کنید، تعداد دفعات مشاهدهی آن روزنامه از سوی مخاطبان، تعداد دفعات تاثیرگذاری است که بابت آن بهایی را پرداختهاید، با وجود این اگرچه آگهیهای تبلیغاتی در روزنامهها اغلب در دسترس تعداد زیادی از مردم قرار میگیرد، اما نمیتواند مانند هدایای تبلیغاتی به صورت مکرر برای مشتریان بالقوهی شرکت اثرگذار باشد. بنابراین زمانی که صحبت از هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان میآید، میتوان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخشترین و عالیترین ابزارها برشمرد.