هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط مشاوران تبلیغاتی خود شما را در انتخاب بهتر و موثرتر تبلیغات یاری نماید.

هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط مشاوران تبلیغاتی خود شما را در انتخاب بهتر و موثرتر تبلیغات یاری نماید.

شکلات تبلیغاتی


هدیه تبلیغاتی خاص

شما میتوانید شکلات های سفارشی خود را در طرح و قالب دلخواه سفارش دهید ، به عنوان مثال قالب کلی شکلات تبلیغاتی شما میتواند به شکل دایره ، مربع ، قلب و یا حتی به شکل لوگوی سازمان شما باشد . همچنین پس از انتخاب شکل کلی شکلات، میتوانید متن و یا طرح مورد نظر برای درج بر روی شکلات را انتخاب نمایید.

هر عدد شکلات داخل بسته بندی کاغذی میباشد.

همچنین در صورت درخواست شما ، امکان ارائه بسته بندی و جعبه های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان پذیر میباشد . این بسته بندی های اختصاصی برای کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در نمایشگاه ها ویا هدیه به مشتریان و مخاطبین قابل استفاده می‌باشد.


اثر دادن هدایای تبلیغاتی

شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دست‌اندرکار صنایع غذایی است و جزو بازیگران کلیدی در حوزه هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید، برای 25 هزار مشتری خود که سالانه بیش از هزار دلار از این شرکت خرید کرده باشند، هدیه می‌‌فرستد.

شرکت مزبور در یک پژوهش متوجه شد که 5 هزار مشتری دریافت‌کننده هدایا، خرید بیشتری از شرکت داشته‌اند (در مقایسه با مشتریانی که هدیه دریافت نکرده‌اند‌).

حتی اگر شرکت شما دارای چنین بخش پژوهشی نیست،‌ این دلیل نمی‌‌شود که استراتژی بازاریابی نداشته باشید. هدیه دادن به شیوه صحیح می‌‌تواند به ایجاد مناسبات خوب بینجامد و حکم خون را در زندگی اقتصادی شما داشته باشد


علل هدیه دادن

علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از <تشکر از مشتریان قدیمی> تا <تشکر از یک کارمند> را که تعطیلات آخر هفته‌اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید 

هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه تبلیغاتی دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

هدایای تبلیغاتی


  شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.

طبق بررسی‌های به عمل آمده اکثر هدایای تبلیغاتی، به مشتریان عمده اهدا می‌‌شوند، سپس نوبت به کارفرمایان می‌‌رسد و آنگاه به مشتریان موفق.

کارت ویزیت

بسیاری از مردم حتی به داشتن کارت ویزیت هم فکر نمیکنند. این یک اشتباه است، کارت های ویزیت فقط برای دادن اطلاعات تماس با شما نیست؛ بلکه برای برقراری ارتباط و شروع یک دیالوگ موثر بین شما و مشتری کارایی دارند.

با دو طراح گفتگویی انجام شده و نتیجه این گفتگو درباره اینکه چگونه از این کارت ویزیت مستطیل شکل حداکثر بهره وری را داشته یا چگونه به بهترین شکل آن را تهیه کنیم در ادامه آمده است. 

اگر حتی میخواهید جزو افراد معمولی باشید حداقل میتوانید کارت ویزیت را به معرفی خودتان اختصاص دهید. شعارکمترین، بیشترین است، در طراحی کارت ویزیت بسیار موثر است. این باعث میشود شما حرفه ای به نظر برسید. اعتماد به نفس خاصی در سادگی وجود دارد. فقط نام، اطلاعات تماس همین و بس.

اگر میخواهید تلاش کنید یختان را بشکنید: کارت ویزیت شما نباید نشان ضعیفی از آنچه شما هستید باشد. این کارت باید در شروع و ایجاد یک گفتگوی سازنده موثر باشد. اگر کارت ویزیتها این کارکرد را نداشته باشند پس هدفی را که برای آن طراحی شده اند به سرانجامی که باید نمیرسانند. 

شوخی و مزاح میتواند متحد خوبی برای شما درایجاد ارتباط موثر باشد. یک کارت ویزیت سرگرم کننده  که خنده را به لب مینشاند به زیبایی میتواند این گفتگو را آغاز کند. 

نکته مهم کارت ویزیت این است که مردم شما را به خاطر بیاورند. این دقیقا آن چیزی است که  یک کارت شوخ طبعانه میتواند انجام دهد.

گر شما یک طراح، عکاس یا در دیگر مشاغل حوزه های بصری فعالیت میکنید کارت شما میتواند به صورت نمونه کارتان باشد. 

اگر آدرس اینستاگرام خود را پشت کارت بگذارید طرفدارانی برای خود خواهید داشت که به تماشای آثار شما می آیند. 

این فرصت بی نظیری است که به افراد قطعه ای از آثار خود را میدهید تا نزد خود نگه دارند. 

اگر تمایل دارید نظر کارشناسان طراحی را جلب کنید شما احتمالا با یک کار بی نظیر و یگانه باید خود را معرفی کنید. 

کارت ویزیت خود را به مثابه یک قطعه کوچکی از یک کار هنری طراحی کنید. 

اگر در معاملات املاک کار میکنید کارت شما نشاندهنده فضاهایی باشد که ارائه میکنید.

این فشار را به طراح وارد نکنید که حتما همه اطلاعات مریوط به شغل شما را روی کارت بیاورد. به کارت ویزیت به عنوان یک معرفی و یک اشاره کننده به جایی که آنها میتوانند اطلاعات بیشتری راجع به کار شما کسب کنند نگاه کنید.