هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط مشاوران تبلیغاتی خود شما را در انتخاب بهتر و موثرتر تبلیغات یاری نماید.

هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط مشاوران تبلیغاتی خود شما را در انتخاب بهتر و موثرتر تبلیغات یاری نماید.

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه

در سال ۱۹۹۱ مطالعه ای در خصوص نمایشگاه ها نشان داد که هدایای تبلیغاتی تأثیر چشم گیری بر میزان بازدید افراد از غرفه ی نمایشگاهی شرکت ها دارند. در این مطالعه ی جامع، یک شرکت با ارسال ۴۹۰۰ نامه از مشتریان بالقوه برای بازدید از غرفه خود در نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

بعضی از دریافت کنندگان دعوت نامه، هدیه ی تبلیغاتی دریافت نکردند؛ برخی دیگر یک تا سه هدیه ی تبلیغاتی را قبل، همزمان، و بعد از نمایشگاه دریافت کردند، این گروه بالاترین میزان بازدید از غرفه شرکت را تشکیل می دادند. نتایج تحقیق نشان داد در شرایطی که به همراه دعوت نامه اولیه، هدیه ای تبلیغاتی فرستاده شود، احتمال مراجعه افراد و تمایلشان برای بازدید از غرفه افزایش چشم گیری دارد. افرادی که قبل، همزمان، و پس از بازدید از غرفه، هدیه ای به رسم یادبود از شرکت دریافت می کردند، بالاترین میزان تأثیر پذیری (۶/۱۱ درصد) از حضور نمایشگاهی شرکت را داشته اند؛ هم چنین ۵۱ درصد از این افراد تا مدت ها پس از پایان نمایشگاه، دریافت این دعوتنامه را به خاطر داشتند، و ۴۰ درصد از آن ها نگرش مثبت و علاقه مندی خود را به محصولات و خدمات شرکت ابراز کردند.


هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه

سایر تحقیقات انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی (PPaI) نشان می دهد که ۶/۷۱ درصد از بازدیدکنندگانی که هدیه ای از غرفه شرکت در نمایشگاه دریافت می کنند، نام و اطلاعات مرتبط با محصولات شرکت را تا مدت ها پس از برپایی نمایشگاه در خاطر دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.