شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی بر پایهی چنین رویکردی به مشتریان بالقوهی خود یادگیریهای کاربردی را هدیه میدهید که میتوانند با حفظ، نگهداری و استفادهی مستمر از آنها، کالاها و خدمات و نام تجاری شما را به یاد آورند. هیچ مشتریای، آگهی چاپی شرکتها را نزد خود نگه نمیدارد، اما ارائهی یک تقویم رومیزی که اطلاعات تماس با شما بر روی آن درج شده باشد میتواند در تمام طول سال ها، شما را در یک قدمی مشتریان نگه دارد. آیا نیاز به ذکر نمونههای بهتری هست؟ جاکلیدی،جاکارتی و خودکار یکی ازبهترین هدایایی است که می تواند به راحتی نام شما را در ذهن مشتریان حک کند.