هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط مشاوران تبلیغاتی خود شما را در انتخاب بهتر و موثرتر تبلیغات یاری نماید.

هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پرهام درصدد است توسط مشاوران تبلیغاتی خود شما را در انتخاب بهتر و موثرتر تبلیغات یاری نماید.

علل هدیه دادن

علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از <تشکر از مشتریان قدیمی> تا <تشکر از یک کارمند> را که تعطیلات آخر هفته‌اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید 

هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه تبلیغاتی دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.